Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2025.01.25-én 22:00 óra és 01.26-án 02:00 óra között
- Az MBH Netbank (korábban Takarék), az MBH Bank App (korábban Takarék), az MBH Netbank (korábban BB) és az MBH Bank App szolgáltatásai nem lesznek elérhetőek, az érintett alkalmazásokba nem lehet belépni. Online vásárlás esetében push üzenet helyett sms fog érkezni.
- Az MBH Bank App (korábban MKB), az MBH Netbankár (korábban MKB), az MBH Vállalati Netbank (korábban MKB), az MBH Vállalati App, az MBH Direct Bank (korábban MKB), az MBH Direct Bank (korábban Takarék) és az MBH Digitális Faktoring nem lesznek elérhetőek. Ezen időszakban a 3D Secure szolgáltatás sem működik, a fizetés automatikusan elfogadásra kerül.
- Az MBH OpenAPI (korábban BB) és MBH OpenAPI (korábban Takarék) szolgáltatásokban fennakadás várható a tranzakció indítás, adatlekérdezés és a harmadik feles szolgáltatók feljogosítása során.
- Az MBH Budapest Autó Ügyfélkapu (korábban BB BAF Portál) időszakosan nem lesz elérhető.
- Az MBH Gondoskodás Egészségpénztár (MBH Gondoskodás Egészségpénztár | Nyitóoldal) és az MBH Gondoskodás Nyugdíjpénztár (MBH Gondoskodás Nyugdíjpénztár | Nyitóoldal) weboldala nem lesz elérhető.
- Az MBH SZÉP Kártya weboldala (MBH SZÉP kártya) és az MBH SZÉP kártya mobil applikáció nem lesz elérhető
A rendszerfrissítések után előfordulhat, hogy az alkalmazásokat újra kell indítani.
Kérjük, hogy az ügyintézést és a tranzakciókat a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank