Kérdésed van az MBH SZÉP Kártyával kapcsolatban?

Az MBH SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatunk jelentős fejlesztéseken esett át az ügyfeleink kényelmének és az ügyintézés hatékonyságának növelése érdekében. A megszokott telefonszámon hívható szolgáltatásunk új funkciókkal bővült az Önök igényeit és kényelmét szem előtt tartva. Megújult MBH SZÉP Kártya telefonos rendszerünk megbízható és gyors, lehetővé téve, hogy Ön bármikor egyszerűen intézhesse ügyeit szakértő kollégáink segítségével és automatán keresztül. Az automata funkcióknak köszönhetően főkártyabirtokosaink többféle tranzakciót végezhetnek el MBH SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejétől függetlenül, illetve kérhetnek általános tájékoztatást ügyintéző kapcsolásra való várakozás nélkül. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ügyfeleink számára a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk, és ezért folyamatosan törekszünk felhasználóbarát és kényelmes, gyors megoldásokat kínálni.

Új telefonos menürendszerünk felépítése megtalálható itt.

MBH SZÉP Kártya Ügyfélszolgálat

Hívj minket munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között a +36 1 268 72 72-es számon!

Megnézem a menütérképet

Írj e-mailt!

 ugyfel.mbhszepkartya@mbhbank.hu

Fiókkereső

Nézd meg, hol van a hozzád legközelebbi bankfiók.

Megnézem

SZÉP Kártya Kártyaközpont
Minden nap 8-20 órában (0-24 óra között kártyastátusz módosítások esetén) az alábbi számok valamelyikén:
+36 1 238 0361, +36 1 238 0362, +36 20 298 7009, +36 30 931 9704, +36 70 779 7699

MBH Bank Nyrt.


  • Székhely: 1056 Budapest, Váci u. 38.
  • Levelezési cím: 1399 Budapest Pf. 651
  • Cégjegyzék szám: 01-10-040952
  • Adószám: 10011922-4-44
  • MKEH nyilvántartási szám: Sz-002
  • Telefon: +36 1 268 72 72
  • Fax: +36 1 268 77 99
  • E-mail: ugyfel.mbhszepkartya@mbhbank.hu

Vonatkozó jogszabályok

Az MBH SZÉP Kártya működési rendjét, a kapcsolódó díjakat és jutalékokat, valamint a kibocsátás feltételeit a 76/2018 (IV.20) Korm. rendelet a Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásainak szabályairól szabályozza.